Automation concept. Isolated on white

Serviciul IT – calitate inainte de toate.

O afacere care ofera servicii de suport IT, este una foarte costisitoare, tocmai datorita tehnologiilor avansate pe care le utilizeaza. Preferabil ar fi, ca serviciile IT de calitate sa fie achizitionate inainte ca afacerea pe care o dezvoltati, sa incetineasca din cauza tehnologiei utilizate.

Achizitionarea unui serviciu IT nu trebuie realizata in niciun caz pe ideea de chibzuiala, ci mai degraba pe ideea de progres. Progresul unei companii ia startul in momentul in care se face un pas in fata, nu inapoi. Asadar incheierea unui contract cu furnizorul de servicii IT nu trebuie sa va puna pe ganduri, sa va nasca idea ca sunt bani cheltuiti degeaba. Suportul IT nu mai este un moft ci o necesitate, luand in considerare faptul ca activitatea unei companii, indiferent de dimensiunea ei, se desfasoara in proportie de cel putin 50% in domeniu virtual/informatic. Este confortabil sa stiti ca exista mereu cineva pregatit sa va vina in ajutor, oricand aveti nevoie.

Toate aceste aspecte prezentate, sunt cu atat mai importante atunci cand vorbim de activitatea desfasurata de un medic. Prestanta si increderea medicului nu trebuie cu nimic alterata, mai ales in fata pacientului. Odata ce sarcinile unui medic au intrat in arii ce tin de domeniul Tehnologiei Informatice (IT) este imperios necesara constientizarea nevoii de servicii IT. Acest lucru nu este o noutate, ceea ce trebuie adus in discutie este calitatea serviciului.

Asadar in momentul achizitionarii unui serviciu IT trebuie tinut cont de cateva criterii:

  • O companie cu renume sau vechime nu inseamna neaparat ca ofera cele mai bune servicii.
  • Apelati intotdeauna la cei care isi fac treaba bine si repede.
  • Apelati la o companie cu tarife care va avantajeaza, dar cel mai mult care va satisfac toate nevoile in materie de suport IT.

Lasati un comentariu